Eu inca n-am minuni dar visez la coltisorul meu !

Re: Coltul meu de lucru

Re: Coltul meu de lucrucristina a scris:Imi plac cutiutele voastre pline de minuni
![]()
Eu inca n-am minuni dar visez la coltisorul meu !

Re: Coltul meu de lucruirenne a scris:Gabriela,nu dispera...crezi ca noi am primit mostenire tot ce ai vazut prin poze? Se strang in timp si cu rabdare![]()

Eu n-am curaj sa le las la indemana; de asta nici nu am un 'colt de lucru', am o 'cutie de lucru' care sta caaat mai departe de manutele curioase 

Re: Coltul meu de lucruglorybox a scris:Ina, daaaa, mare cunoscatoate domnisorica noastraNu stiu de ce, dar pentru brosa din poza a facut o pasiune instantanee si incerca disperata sa mi-o ia din mana - de-aia se si uitat asa crucis
Nu s-a mai intaplat de-atunci, dar am avut grija sa importalizez momentul :D
Anca, asa e, n-avem, iar pe matza am educat-o si nu pune labuta, ii pot lasa orice la indemana :D

da, sigur i-ar fi placut :D

Re: Coltul meu de lucrukoala1984 a scris:fa poze Nusa...si arata-ne...nu de alta...dar sa nu ma simt singura care isi exileaza sotul sa manance pe te miri unde...![]()
Cu atele mele era usor pana acum, tricotam/crosetam pe canapea, dar de cand cu lectiile de decoupage s-au schimbat lucrurile